Rowery elektryczne i Hybrydowe wymagają rutynowej konserwacji, więc zapoznaj się z dostępnymi opcjami serwisowymi i ciesz się jazdą niezawodnym jednośladem.
Zakup roweru to zazwyczaj pozytywna chwila. Zarówno dla sprzedającego, jak i dla kupującego. Zakup nowego roweru zazwyczaj sprowadza się do wybrania modelu. Natomiast używany rower może nieść za sobą kilka kosztownych pułapek, które warto wyłapać, zanim dobije się targu. Oczywiście używany rower nigdy nie będzie w takim stanie jak nowy i trzeba sobie zdawać z tego sprawę. Ale z drugiej strony nikt nie chce kupić roweru, którego koszt naprawy przekroczy jego wartość 🙂 W tym odcinku pokazuję na co zwrócić uwagę kupując używany rower, tak aby nie kupić rzęcha na dwóch kółkach.
Pobrane z Youtube Rowery elektryczne warszawa, Rowery Elektryczne Serwis, Rowery Hybrydowe, Rowery Hybrydowe naprawa, Rowery Hybrydowe i Elektryczne Naprawa w Warszawie.
Related
19 thoughts on “Jak sprawdzić używany rower przed zakupem”
Oglądam Twój kanał od początku istnienia . Wielokrotnie przeglądam filmy są MEGA . Przede wszystkim merytoryczne i porady praktyczne . Życzę dużo zdrowia i wytrwałości . Pozdrawiam z Chicago 🚲🇵🇱
Im więcej czytam, tym mniej wiem. Od kilku miesięcy poszukuję roweru. Ze względu na amortyzacje, najpierw myślałem o jakimś fat biku ale w sklepach szybko wybito mi go z głowy. Ponieważ jestem po dwóch poważnych operacjach kręgosłupa zaczęto polecać mi rowery typu "FULL" na podwójnej amortyzacji lecz ich ceny nie zachęcały do zakupu. I jak już coś widzę w tzw dobrej cenie to albo ma koła 26 i ramę 17. Nic nie mogę dobrać…. Pomoże ktoś ??? Nie chciałbym na początek wydawać dużo.
Przy temacie sterów nie wspomniał Pan, żeby sprawdzić ich luzy. takim kręceniem kierownicą jak pokazano to nic się nie sprawdzi. Temat amortyzatorów praktycznie pominięty, można by było chociaż powiedzieć o rysach na goleniach, luzach czy oleju na wierzchu…
Nie wspomniał pan o luzach łożysk piast.
Jak można się skupić na napędzie tzn. na stanie łańcucha, kasety zapominając o łożyskach supportu i przednim blacie. Nie wspomnę już o skupianiu się na takich rzeczach jak klocki hamulcowe czy łańcuch, bo to są rzeczy, w których normalne jest zużycie, a nowe kosztują po około 25zł za część
. I w ogóle to ten filmik nie mówi o tym jak sprawdzić, tylko co sprawdzić.
Mam do kupienia Santa Cruz v10 z 2001-2002 roku nie kupywałem nigdy jeszcze używanego roweru i nie wiem czy opłaca się brać tak stary rower. cena to 3000-2900zł co ciekawe łożyska przód i tył zostały wymienione i cały rower został pomalowany proszkowo.Tak trochę mi to śmierdzi. Ogólnie zaczynam przygodę z DH i Stunt i szukam czegoś ciekawego do 3000zł max 3800zł,a patrząc na oceny tego roweru to aż mnie kusi żeby go kupić. PLS pomóżcie :>
Mam pytanie skoro żaden serwis nie chce wymienić mi łożysk w kołach 26 to co ja mam zrobić a nie mam zwykłego szprychowego koła tylko alufelgę o 8 grubych szprychach na jedno koło mam 4 łożyska (tak mi powiedziano) a nie mam innego wyjścia tylko je wymienić bo są już wybite po przejechaniu około 2.000 km w tym roku. Odrazu mówię to jest sztywny góral.
Kupiłem se rower górski Tecnobike we środę za 120 PLN. Nic nie sprawdzałem, nie ogladałem, tylko zapakowałem do samochodu i przywiozłem do domu. Rower ma kilkanaście lat, ale wygląda, jakby miał dwa. Jedyne mankamenty to kierownica (wielopozycyjna była dla mnie za wąska-wymieniłem), za krótka sztyca (wymieniłem), opony (za agresywny bieżnik i ciężko jedzie-będzie trzeba wymienić) oraz hamulce, bo spowalniają-fabrycznie chujowe i tyle 🙂 Też do wymiany. Generalnie-kupiłem, bo nie chce mi się czekać aż sobie kupię fabrycznie nowy (zimą po sezonie, albo wiosną) i już wiem, ze kiedy kupię ten upragniomny nowy rower, to tego nigdy nie sprzedam…
Kilka miesięcy temu kupiłem na Allegro używany niemiecki rower miejski klasy premium "Staiger".Cały z aluminium z nietypową ramą dwuczęściową połączoną gumowym przegubem.Najciekawszy jest centralny amortyzator (puszka metalowo – gumowa widoczna na fotografiach). Tak polubiłem jazdę na tym rowerze że zrobiłem pokaz fotografii z własną muzyką. Podaję linka: https://www.youtube.com/watch?v=EnGiFuF-_vk Dodam, że rower nie wymagał żadnych nakładów finansowych.
dolny trójkąt przy korbie,przy wypieprzonym kole może zrobić kuku na ramie,osobiście taka kupiłem.kolejny rok daje rade lecz dziury prawie na wylot.nie wiem jak to ktos zrobił,ale miszcz
Cześć! Szkoda, że odcinek nie pojawił się w weekend. Kupując rower, pod presją czasu zapomniałem sprawdzić kilku elementów o których wspomniałeś. W domu i po mocnej jeździe w terenie, szczęśliwie okazało się że jest dobrze.
Nowy rower również wymaga oględzin. Kupiłem sobie nowy Rower z zepsutą ramą, rower na kołach 27,5 cala. Gdy chciałem sobie wymienić opony na szersze z 27,5×2,1 na 27,5×2,25 okazało się że opona ociera o tylne widełki. Prześwit do lewego trójkąta tylnich widełek wynosi ok. 1mm tak że włoski opony ocierają się o ramę. Oddałem na reklamację i producent nie uznał rekalmacji. Mam 5 lat gwarancji i rower do wyrzucenia. Rowery polecane w każdym zestawieniu za dobry zakup w swojej klasie cenowej, więc uważajcie. Oceny wystawiane są chyba tylko na podstawie osprzętu.
Oglądam Twój kanał od początku istnienia . Wielokrotnie przeglądam filmy są MEGA . Przede wszystkim merytoryczne i porady praktyczne . Życzę dużo zdrowia i wytrwałości . Pozdrawiam z Chicago 🚲🇵🇱
Za późno obejrzałem filmik 🙁 rama kona stinky 2004 kupiłem z pęknięta przy sterach 🙁
Im więcej czytam, tym mniej wiem. Od kilku miesięcy poszukuję roweru. Ze względu na amortyzacje, najpierw myślałem o jakimś fat biku ale w sklepach szybko wybito mi go z głowy. Ponieważ jestem po dwóch poważnych operacjach kręgosłupa zaczęto polecać mi rowery typu "FULL" na podwójnej amortyzacji lecz ich ceny nie zachęcały do zakupu. I jak już coś widzę w tzw dobrej cenie to albo ma koła 26 i ramę 17. Nic nie mogę dobrać…. Pomoże ktoś ??? Nie chciałbym na początek wydawać dużo.
Kupiłem używkę Easyway R3 z 2013r stan szosy jak na te lata idealny👍
Przy temacie sterów nie wspomniał Pan, żeby sprawdzić ich luzy. takim kręceniem kierownicą jak pokazano to nic się nie sprawdzi.
Temat amortyzatorów praktycznie pominięty, można by było chociaż powiedzieć o rysach na goleniach, luzach czy oleju na wierzchu…
Nie wspomniał pan o luzach łożysk piast.
Jak można się skupić na napędzie tzn. na stanie łańcucha, kasety zapominając o łożyskach supportu i przednim blacie. Nie wspomnę już o skupianiu się na takich rzeczach jak klocki hamulcowe czy łańcuch, bo to są rzeczy, w których normalne jest zużycie, a nowe kosztują po około 25zł za część
.
I w ogóle to ten filmik nie mówi o tym jak sprawdzić, tylko co sprawdzić.
Konkernie dzieki bo bede kupowal rower bo zajechalem nastepny leci like I sub
u mnie tylne koło jakby cyka.
ale przedewszystkim jak kupujesz rower za 1/3 ceny nowego to nie osmieszaj sie czepiając się rysy na ramie czy piasek na łańcuchu
A używany rockrider 340 ?400zł prawie nie jeżdżony…
Mam do kupienia Santa Cruz v10 z 2001-2002 roku nie kupywałem nigdy jeszcze używanego roweru i nie wiem czy opłaca się brać tak stary rower. cena to 3000-2900zł co ciekawe łożyska przód i tył zostały wymienione i cały rower został pomalowany proszkowo.Tak trochę mi to śmierdzi. Ogólnie zaczynam przygodę z DH i Stunt i szukam czegoś ciekawego do 3000zł max 3800zł,a patrząc na oceny tego roweru to aż mnie kusi żeby go kupić. PLS pomóżcie :>
Mam pytanie skoro żaden serwis nie chce wymienić mi łożysk w kołach 26 to co ja mam zrobić a nie mam zwykłego szprychowego koła tylko alufelgę o 8 grubych szprychach na jedno koło mam 4 łożyska (tak mi powiedziano) a nie mam innego wyjścia tylko je wymienić bo są już wybite po przejechaniu około 2.000 km w tym roku. Odrazu mówię to jest sztywny góral.
Kupiłem se rower górski Tecnobike we środę za 120 PLN. Nic nie sprawdzałem, nie ogladałem, tylko zapakowałem do samochodu i przywiozłem do domu. Rower ma kilkanaście lat, ale wygląda, jakby miał dwa. Jedyne mankamenty to kierownica (wielopozycyjna była dla mnie za wąska-wymieniłem), za krótka sztyca (wymieniłem), opony (za agresywny bieżnik i ciężko jedzie-będzie trzeba wymienić) oraz hamulce, bo spowalniają-fabrycznie chujowe i tyle 🙂 Też do wymiany.
Generalnie-kupiłem, bo nie chce mi się czekać aż sobie kupię fabrycznie nowy (zimą po sezonie, albo wiosną) i już wiem, ze kiedy kupię ten upragniomny nowy rower, to tego nigdy nie sprzedam…
jak ja jeżdżę to mi rower skrzypi gdy siąde co to może być
Kilka miesięcy temu kupiłem na Allegro używany niemiecki rower miejski klasy premium "Staiger".Cały z aluminium z nietypową ramą dwuczęściową połączoną gumowym przegubem.Najciekawszy jest centralny amortyzator (puszka metalowo – gumowa widoczna na fotografiach).
Tak polubiłem jazdę na tym rowerze że zrobiłem pokaz fotografii z własną muzyką. Podaję linka:
https://www.youtube.com/watch?v=EnGiFuF-_vk
Dodam, że rower nie wymagał żadnych nakładów finansowych.
kiepsko oj kiepsko
dolny trójkąt przy korbie,przy wypieprzonym kole może zrobić kuku na ramie,osobiście taka kupiłem.kolejny rok daje rade lecz dziury prawie na wylot.nie wiem jak to ktos zrobił,ale miszcz
zeby kupic uzywke trzeba sie znac bo inaczej moze byc bieda
Cześć! Szkoda, że odcinek nie pojawił się w weekend.
Kupując rower, pod presją czasu zapomniałem sprawdzić kilku elementów o których wspomniałeś. W domu i po mocnej jeździe w terenie, szczęśliwie okazało się że jest dobrze.
Nowy rower również wymaga oględzin. Kupiłem sobie nowy Rower z zepsutą ramą, rower na kołach 27,5 cala. Gdy chciałem sobie wymienić opony na szersze z 27,5×2,1 na 27,5×2,25 okazało się że opona ociera o tylne widełki. Prześwit do lewego trójkąta tylnich widełek wynosi ok. 1mm tak że włoski opony ocierają się o ramę. Oddałem na reklamację i producent nie uznał rekalmacji. Mam 5 lat gwarancji i rower do wyrzucenia. Rowery polecane w każdym zestawieniu za dobry zakup w swojej klasie cenowej, więc uważajcie. Oceny wystawiane są chyba tylko na podstawie osprzętu.