Loading…

Naprawa Rowerów Hybrydowych i Elektrycznych

Rowery elektryczne i Hybrydowe wymagają rutynowej konserwacji, więc zapoznaj się z dostępnymi opcjami serwisowymi i ciesz się jazdą niezawodnym jednośladem.
Kontakt

Ciśnienie w oponach rowerowych



Ceny pompek rowerowych: https://goo.gl/2nyeoH

Sprawdzanie ciśnienia w kołach rowerowych jest bardzo ważną czynnością serwisową. Najlepiej sprawdzać je manometrem, dzięki któremu w łatwy sposób sprawdzimy czy wszystko jest w porządku. Wartości ciśnienia zalecane przez producenta, odczytamy z boku opony, najczęściej podane w barach i PSI. Dobrze jest również dobrać ciśnienie do stylu jazdy oraz nawierzchni po jakiej jeździmy. A jak często sprawdzać ciśnienie? Przynajmniej raz w miesiącu, a w rowerach szosowych nawet częściej.

Blog: https://roweroweporady.pl/opona-rowerowa-cisnienie/

Subskrybuj Rowerowe Porady: https://roweroweporady.pl/subskrybuj/

Facebook: https://www.facebook.com/rowerowe.porady/
Instagram: https://www.instagram.com/roweroweporady.pl/

Pobrane z Youtube Rowery elektryczne warszawa, Rowery Elektryczne Serwis, Rowery Hybrydowe, Rowery Hybrydowe naprawa, Rowery Hybrydowe i Elektryczne Naprawa w Warszawie.

28 thoughts on “Ciśnienie w oponach rowerowych

  1. przeraża mnie w PL obce nazewnictwo.Czy to zapomnieliśmy,
    czy wstydzimy się ojczystego języka?
    …zapomniałem,że my to już tzw.europejczycy,nowocześni w każdym calu.

  2. Najlepiej jeździ mi się na semi-slikach 26×2 (schwalbe hurricane) po łódzkich ścieżkach rowerowych i drogach na ciśnieniu 4,5bara, czyli 90% maxa (5bar). I komfortowo i cicho. A jeżeli ktoś mieszka w Łodzi (nie wiem jak w innych większych miastach), a nie ma pompki z manometrem to dobrą opcją jest podjechanie na te małe stacje naprawcze dla rowerów, które powstały (jest gdzieś w necie ich mapa). Jest to opcja uniwersalna, bo na zaworach presta na stacji benzynowej nie podziałamy 😉

  3. Na swoich Continental dobijam do 8. Na szoszówce, tak, czy inaczej, tyłek poobijany 🙂 Niestety to innego gatunku rower, niż trek bądź MTB, zatem jest duża wrażliwość na każdy ruch, nierówność a nawet wiatr. Rower jest bardzo lekki i wywrotny ale jak poczuje się prędkość… 🙂 Ten, kto jeździ, wie 🙂

  4. Mam opony za 22pln/szt, podane ciśnienie max to 3.5 bara, jeżdżę na 5 i dopompowuję co 2 tygodnie. Ważę 76 kg, rower koło 15. Na tych oponach zrobiłem już jakieś 3 kkm głównie po asfalcie. Myślałem,że szybko pękną.

  5. Cześć, co w przypadku gdy na oponie szosowej (Schwalbe One) mam zakres 6-9 bar a pompką nie jestem w stanie napompować więcej niż 5 bar. Pompka po prostu dalej nie idzie. Zostawić 5 czy na siłę pompować dalej? Dzięki za radę.

  6. Z tym ciśnieniem miałeś rację. Ja jeździłem na ciśnieniu na oko i przez te wszystkie miesiące na moim turystycznym rowerze ciężko mi było osiągnąć V 20 km/h. Dziś dopompowałem zgodnie z sugestiami na oponie i manometru, okazało się że V 25 km/h osiągam bez wysiłku, w zasadzie nie jechałem trasy 86 km poniżej V 20 km/h. Teraz jest niebo, a ziemia. I pomyśleć, że przez taki długi czas męczyłem się z prędkością około 15 km/h. Dzięki za inspiracje w podniesieniu se komfortu jazdy:)))))))

  7. Mam pytanie: na mojej oponie ciśnienie max to 4,5 bara, dobiłem do 4,7, a mimo to opona ugina sie lekko pod naciskiem na froncie opony jak i przy obręczy. Cisnienie z niej nie spada. Opona 700×32 giant crosscut

  8. ja jeżdżę głównei MTB po lasach ale do lasu jade chodnikiem przez 5km więc używałem 3 Bary ale po tym jak rozwaliłem sobie oponę od zbyt wysokiego ciśnienia (skoczyłem dosyć wysoko i jak upadałem opona po prostu się przedziurawiła) co ciekawe pojeździłem na niej jeszcze dobre 2 tygodnie zanim się zorientowałem zauważyłem w deszczowy dzień że obok wentyla pojawiają się bąbelki obniżyłem do 2,5 na razie nie miałem okazji przetestować w lesie :p

Dodaj komentarz

Zadzwoń!