Rowery elektryczne i Hybrydowe wymagają rutynowej konserwacji, więc zapoznaj się z dostępnymi opcjami serwisowymi i ciesz się jazdą niezawodnym jednośladem.
Elektryczny maluch? maga zasięg? Peugeot e-208
Auto technicznie to to samo co Mokka-E e-C4 e-2008 Corsa-e
Elektryczny maluch? mega zasięg? Peugeot e-208 Zakopane Test
1:16 Zapraszam na Testy do mnie
1:40 360 z Peugeot 308 Rzut oka Peugeot e-208
2:15 Zużycie w Myślenicach Peugeot e-208
2:50 Jak ładować e-208 Peugeot e-208
5:10 Historia zakupu elektryka Peugeot e-208
5:55 Zużycie w Naprawie Peugeot e-208
6:45 Fajne zegary e-208
7:15 Dopłaty do samochodów elektrycznych
9:09 Budowa Nowej Zakopianki
9:30 Szczytujemy 🙂 Rdzawka
11:00 Zjazd do Nowego Targu
12:00 A czym w trasę?
12:50 Koszt Jazdy
13:16 Fajne Foto dobry zestaw na emeryturę
15:50 Poronin
17:00 Ostatni podjazd z widokami
17:25 Podjazd na Greenway Zakopane
18:00 Jak ładować na DC Peugeot e-208
19:11 Bagażnik i brak Franka 😉
20:00 Podziękowanie dla GreenWay
20:30 Koła Peugeot e-208
21:20 Faje przyciski
21:50 Car of the Year 2020
22:45 Jeszcze trochę Historii
24:00 Jak ładować Auto Elektryczne
26:20 Koniec Ładowania w Zakopanem
26:40 Jak wystartować e-208
27:25 Fajna Funkcja Aktywnego Tempomatu
28:25 Nowy Targ
28:50 Mocy przybywaj
29:10 Wrażenia z Jazdy
31:00 Android Auto
31:31 Wersja GT
21:35 Parametry Techniczne e-208
33:20 Podsumowanie Trasy z Zakopanego
Dotychczasowe pomiary (i szacunki)
Dostępne 100km w góry 100km w dół
Fiat 24 18,6 14,1 (80%) 9,7 (55%)
Ioniq 28 23* 12,6 (55%) 6,2 (22%)
ion 16 14 11,4 (81%) 9 (60%)
Leaf 24 15,3 13,2 (86%) 11 (66%)
CitiGoE 36 30 11,4(40%) 7,5(25%)
E208 45 16,6(33%) 9,4(20%)
Elektromobilność to nasza Pasja !
Doradztwo | Konsultacje | Negocjacje cen | Pomoc w Zakupie Auta. Jak wybrać optymalny samochód elektryczny do potrzeb, Testy samochodów elektrycznych.
Doradztwo przy zakupie samochodu elektrycznego.
Nie wiem jak wypada zużycie energii w e-208 na autostradzie, ale e-2008 dobija do 30 kWh/100 km przy prędkości 130 km/h. Źródło: https://www.youtube.com/watch?v=GJOe-71PmuY. Tu wyszło bliżej 26 kWh/100: https://www.youtube.com/watch?v=GMTIEAdMwng&t=459s, co przy pojemności baterii netto 45 kWh daje zasięg jakichś 150 km w trasie, a 120 z zachowaniem marginesu bezpieczeństwa. Fakt, że buda 2008 jest trochę większa i wyższa, ale zestaw napędowy ten sam. Tak że ten… dobra opcja do miasta i w bliższe rewiry, na trasę dalej Tesla, e-Soul/e-Niro, VW 77kWh i długo, długo nic :-/ A szkoda, bo autko ładne i zwrotne. A, no i jeszcze nie ma możliwości montażu haka – jak w całej dawnej grupie PSA – choćby do transportu rowerów na platformie.
Panie Michale, ciekawi mnie jakie jest przełożenie wzrostu średniej prędkości na średnie zużycie, na przykładzie przetestowanych samochodów: Test Kraków/Skawina – Zakopane (100 km w jedną stronę i powrót)
Elektryk Dostępne Zużycie w górę Średnia prędkość Zużycie w dół Średnia prędkość
Na stronie NFOŚ jest już info o uruchomieniu dopłat do leasingu dla firm. Na razie wybrano jeden bank który będzie zajmował się dystrybucją tych środków i jest to BOŚ. Każą składać wnioski w firmach leasingowych. Problem w tym że we wszystkich firmach w jakich pytałem min. BMW, MERCEDES, MAZDA, Mleasing, a nawet PKO leasing nic o tym nie wiedzą.
Czy małe czy duże auto to zużycie bardzo podobne. Taki e208 czy Tesla 3,S. Takie e208 powinno spalać ok 10 kwh. Poza tym jak to możliwe, że zasięg spada z 306 na 304 z pominięciem 305 ? Ostatnio kilka razy pojechałem w Polskę. Co rzuca się w oczy to żółwia jazda elektryków. Żaden nie jechał więcej niż 100kmh na autostradzie czy drodze ekspresowej. Jazda za TIRem itp to standard. EV na trasę to na ten moment porażka. Chyba, że ktoś jest emerytem.
Fajny kanał, czy mógłbyś zrobić materiał na temat dzierżawy ładowarek od firm zewnętrznych w celu zarobkowym ? Tzn firma dostarczająca ładowarki dzieli się zyskami z właścicielem gruntu na którym są zamontowane ładowarki.
Moim faworytem był e-208 ale dofinansowanie się przeciągało, więc kupiłem używkę Ioniqa28kWh. Peugeot jest fajny, w środku jest poczucie lekkiej ciasnoty/upakowania, jednak to co w tym aucie najbardziej przeszkadza to spore zużycie jak na stosunkowo małe auto. Peugeot jednak wypada o wiele lepiej jak porównywalny w tym segmencie Zoe, jeśli chodzi o wykończenie wnętrza. Gdyby Peugeot przy swoim zasięgu miał mniejsze zużycie to byłoby to rewelacyjne auto elektryczne dla każdego 🙂
Jeśli w domu jest jeden licznik i powiedzmy w garażu mam zwykłe 220V oraz gniazdko 3 fazowe, to koszt ładowania jest taki sam na obu gniazdkach? Rozumiem, że musi być taki sam, skoro jeden licznik. Różnica będzie tylko w prędkości ładowania, tak?
Jeśli moje autko Peugeot e-208 jest maluchem, to Skoda Citygo, Fiat 500, Smart itd. jak nazwać. Bateria 50 kWh pozycjonuje e-208 pośrodku. Wiele razy porównywane są, testowane przez Pana Michała auta, do jego KIA e-niro. Więc czekam na ten test.
Elektryczny maluch? maga zasięg? Peugeot e-208
1:16 Zapraszam na Testy do mnie
1:40 360 z Peugeot 308 Rzut oka Peugeot e-208
2:15 Zużycie w Myślenicach Peugeot e-208
2:50 Jak ładować e-208 Peugeot e-208
5:10 Historia zakupu elektryka Peugeot e-208
5:55 Zużycie w Naprawie Peugeot e-208
6:45 Fajne zegary e-208
7:15 Dopłaty do samochodów elektrycznych
9:09 Budowa Nowej Zakopianki
9:30 Szczytujemy 🙂 Rdzawka
11:00 Zjazd do Nowego Targu
12:00 A czym w trasę?
12:50 Koszt Jazdy
13:16 Fajne Foto dobry zestaw na emeryturę
15:50 Poronin
17:00 Ostatni podjazd z widokami
17:25 Podjazd na Greenway Zakopane
18:00 Jak ładować na DC Peugeot e-208
19:11 Bagażnik i brak Franka 😉
20:00 Podziękowanie dla GreenWay
20:30 Koła Peugeot e-208
21:20 Faje przyciski
21:50 Car of the Year 2020
22:45 Jeszcze trochę Historii
24:00 Jak ładować Auto Elektryczne
26:20 Koniec Ładowania w Zakopanem
26:40 Jak wystartować e-208
27:25 Fajna Funkcja Aktywnego Tempomatu
28:25 Nowy Targ
28:50 Mocy przybywaj
29:10 Wrażenia z Jazdy
31:00 Android Auto
31:31 Wersja GT
21:35 Parametry Techniczne e-208
33:20 Podsumowanie Trasy z Zakopanego
Elektromobilność to nasza Pasja !
Doradztwo | Konsultacje | Negocjacje cen | Pomoc w Zakupie Auta.
Jak wybrać optymalny samochód elektryczny do potrzeb, Testy samochodów elektrycznych.
Doradztwo przy zakupie samochodu elektrycznego.
Wspieraj
https://patronite.pl/napradpopolsce
Pisz
NapradpoPolsce@gmail.com
Subskrybuj
https://www.youtube.com/napradpoPolsce
https://www.youtube.com/channel/UCywf8gUEmysjLdJRNAgcChQ
Użytkuje Testuje więc Polecam
https://evston.com/pl/
Dla widzów kanału rabat na hasło: Na Prad z EVSTON (ważna pisownia)
#NaPrądPoPolsce #SamochodyElektryczne #PeugeotE208 #ZakopaneTest
👍😁
👍😁
Jak tankuję na CPNie to płacę podatek drogowy zawarty w paliwie, a wy co?
Z tych małych aut, Peugeot ma dla mnie najlepszy wygląd.
Nie wiem jak wypada zużycie energii w e-208 na autostradzie, ale e-2008 dobija do 30 kWh/100 km przy prędkości 130 km/h. Źródło: https://www.youtube.com/watch?v=GJOe-71PmuY. Tu wyszło bliżej 26 kWh/100: https://www.youtube.com/watch?v=GMTIEAdMwng&t=459s, co przy pojemności baterii netto 45 kWh daje zasięg jakichś 150 km w trasie, a 120 z zachowaniem marginesu bezpieczeństwa. Fakt, że buda 2008 jest trochę większa i wyższa, ale zestaw napędowy ten sam. Tak że ten… dobra opcja do miasta i w bliższe rewiry, na trasę dalej Tesla, e-Soul/e-Niro, VW 77kWh i długo, długo nic :-/ A szkoda, bo autko ładne i zwrotne. A, no i jeszcze nie ma możliwości montażu haka – jak w całej dawnej grupie PSA – choćby do transportu rowerów na platformie.
Panie Michale, ciekawi mnie jakie jest przełożenie wzrostu średniej prędkości na średnie zużycie, na przykładzie przetestowanych samochodów:
Test Kraków/Skawina – Zakopane (100 km w jedną stronę i powrót)
Elektryk Dostępne Zużycie w górę Średnia prędkość Zużycie w dół Średnia prędkość
Fiat 24 18,6 14,1 (80%) 45/100 9,7 (55%) 53/100
Ionoq 28 23* 12,6 (55%) 51/100 6,2 (22%) 55/100
ion 16 14 11,4 (81%) 9,0 (60%)
Leaf 24 15,3 13,2 (86%) 11,0 (66%)
CityGoE 30 11,4 (40%) 50/100 7,5 (25%) 59/100
E208 45 16,6 (33%) 60/100 9,4 (20%) 53/100
Fajna przygoda z tymi filmikami. A czy właściciel samochodu montował licznik w garażu podziemnym czy ma swój, wolnostojący garaż?
Zdublowane czujniki parkowania – to nie są zdublowane czujniki parkowania – te zewnętrzne to są czujniki do wykrywania samochodów w martwym polu
Szanuję kierowcę za koszulkę.
Na stronie NFOŚ jest już info o uruchomieniu dopłat do leasingu dla firm. Na razie wybrano jeden bank który będzie zajmował się dystrybucją tych środków i jest to BOŚ. Każą składać wnioski w firmach leasingowych. Problem w tym że we wszystkich firmach w jakich pytałem min. BMW, MERCEDES, MAZDA, Mleasing, a nawet PKO leasing nic o tym nie wiedzą.
A ja już myślałem o takim zestawie na emeryturze elektryk + kamper 🙂
Wygląd super zasięg fajny…
Jednak jak dla mnie Hyundai z poprzedniego filmu używany za 60tys wymiata.
Michał szkoda że nie zapytałeś właściciela dlaczego wybrał e208 zamiast Opla ecorsa
Super odcinek pozdrawiam
witam czy Peugeot e-208 ma chłodzone baterie ?
Czy małe czy duże auto to zużycie bardzo podobne. Taki e208 czy Tesla 3,S. Takie e208 powinno spalać ok 10 kwh. Poza tym jak to możliwe, że zasięg spada z 306 na 304 z pominięciem 305 ?
Ostatnio kilka razy pojechałem w Polskę. Co rzuca się w oczy to żółwia jazda elektryków. Żaden nie jechał więcej niż 100kmh na autostradzie czy drodze ekspresowej. Jazda za TIRem itp to standard. EV na trasę to na ten moment porażka. Chyba, że ktoś jest emerytem.
Wszystko pięknie jak się ma garaż, a co w przypadku gdy parkuję pod blokiem, przedłużacz z 2 piętra i 60 m długości?
Koniec wakacji i średnia prędkość od razu większa 😉
Polecam w 100% Firmę EVSTON!!! super człowiek, super obsługa!!!
Fajny kanał, czy mógłbyś zrobić materiał na temat dzierżawy ładowarek od firm zewnętrznych w celu zarobkowym ? Tzn firma dostarczająca ładowarki dzieli się zyskami z właścicielem gruntu na którym są zamontowane ładowarki.
Moim faworytem był e-208 ale dofinansowanie się przeciągało, więc kupiłem używkę Ioniqa28kWh. Peugeot jest fajny, w środku jest poczucie lekkiej ciasnoty/upakowania, jednak to co w tym aucie najbardziej przeszkadza to spore zużycie jak na stosunkowo małe auto. Peugeot jednak wypada o wiele lepiej jak porównywalny w tym segmencie Zoe, jeśli chodzi o wykończenie wnętrza. Gdyby Peugeot przy swoim zasięgu miał mniejsze zużycie to byłoby to rewelacyjne auto elektryczne dla każdego 🙂
Witam za dwa tygodnie odbieram Teslę Y Możemy się umówić na tescik
Jeśli w domu jest jeden licznik i powiedzmy w garażu mam zwykłe 220V oraz gniazdko 3 fazowe, to koszt ładowania jest taki sam na obu gniazdkach? Rozumiem, że musi być taki sam, skoro jeden licznik. Różnica będzie tylko w prędkości ładowania, tak?
Jeśli moje autko Peugeot e-208 jest maluchem, to Skoda Citygo, Fiat 500, Smart itd. jak nazwać. Bateria 50 kWh pozycjonuje e-208 pośrodku. Wiele razy porównywane są, testowane przez Pana Michała auta, do jego KIA e-niro. Więc czekam na ten test.
pomiar ciśnienia w przypadku braku czujników nie jest realizowany przez ABS, tylko ESP
No i proszę kolejny świetny pomysł na jazdę eco – Peugeot e -208 , pozdrawiam :-))
No i proszę , Peugoeocik e – 208 to też jest świetnym pomysłem na jazdę ECO :-)) Pozdrawiam 🙂
Maga zasięg? A nie mega zasięg?
Myślałem nad e-208