Loading…

Naprawa Rowerów Hybrydowych i Elektrycznych

Rowery elektryczne i Hybrydowe wymagają rutynowej konserwacji, więc zapoznaj się z dostępnymi opcjami serwisowymi i ciesz się jazdą niezawodnym jednośladem.
Kontakt

Czy warto kupić silnik Tongsheng TSDZ2 ? Is it worth buying a Tongsheng TSDZ2 motor?



Wesprzyj kanał – https://marcinmarcin.pl/wesprzyj-mnie

Zapewne nie jeden lub nie jedna zadaje sobie pytanie czy warto kupić silnik do roweru TSDZ2 czy może zainwestować w jakiś inny silnik. W tym odcinku postaram się wam pomóc w podjęciu decyzji.

Probably not one or more people ask themselves whether it is worth buying a TSDZ2 bike motor or maybe investing in some other motor. In this episode, I will try to help you make a decision.

KODY RABATOWE ORAZ PROMOCJE ZNAJDZIECIE NA MOJEJ STRONIE
https://marcinmarcin.pl/rabaty-sklep

Ciekawe rzeczy na Aliexpress – http://marcinmarcin.pl/linki

DISCOUNT CODES AND PROMOTIONS CAN BE FOUND ON MY SITE
https://marcinmarcin.pl/rabaty-sklep

Interesting things on Aliexpress – http://marcinmarcin.pl/linki

____________________________________
⚡ ZARABIANIE ONLINE ⚡
⚡ EARNIG MONEY ONLINE ⚡

ADMITAD – Zarabiaj dzięki zakupom na Aliexpress lub Allegro Zobacz 🤩 https://youtu.be/g_g6I3LDQIc

LETY SHOPS jak to działa – https://youtu.be/tmnwtPXcLQI
LETYSHOPS – link rejestracyjny https://ad.admitad.com/g/pgaq6xb201e96aa9c3e33c853da2615819a7fc7f

LETY SHOPS how it works – https://youtu.be/tmnwtPXcLQI
LETYSHOPS recover some cash from purchases – registration link https://ad.admitad.com/g/pgaq6xb201e96aa9c3e33c853da261939d396879
________________________________________________
㋡㋡㋡㋡㋡ WSPARCIE – DONATION ㋡㋡㋡㋡㋡
Chcesz mnie wesprzeć w inny sposób:

– Postaw mi kawę – https://buycoffee.to/marcinmarcin
– Proste wpłaty – https://www.paymedia.pl/marcinmarcin
– PayPal – zphdidik@gmail.com
– Adres BTC: 398DCDHF4qyyeRikrz4neCZTT4e25kFSNK
________________________________________________

Facebook – https://www.facebook.com/marcinelomarcin/
Instagram – https://www.instagram.com/marcelo.marcin/
mail: marcinebiker@gmail.com

Jeżeli ktoś chce coś mi przesłać to
na paczkomat Inpost PHO01G

#ebike #rowerelektryczny #marcel

Pobrane z Youtube Rowery elektryczne warszawa, Rowery Elektryczne Serwis, Rowery Hybrydowe, Rowery Hybrydowe naprawa, Rowery Hybrydowe i Elektryczne Naprawa w Warszawie.

14 thoughts on “Czy warto kupić silnik Tongsheng TSDZ2 ? Is it worth buying a Tongsheng TSDZ2 motor?

  1. Cześć,
    Bardzo fajny kanał o elektrykach. Sporo się dowiedziałem z Twoich filmików. Od dwóch lat jestem mocno zajarany tematem rowerów elektrycznych, głównie dlatego że mam problmy ze stawami kolanowymi i na zwykłym rowerze nie mogłem robić dystansów powyżej 20km. Odkąd pojawiły się chińskie elektryki, kupiłem 2 fatbajki Engwe 20" i Bezior 26", i od tamtego czasu mogę robić wycieczki po 40-50km i w różnym terenie, a najbardziej lubię jeździć po trasach leśnych. Twoje filmiki zainspirowały mnie do zrobienia własnego ebike'a typowo trekkingowego i chcę kupić jakąś dobrą bazę czyli markowego treka, z hamulcami hydraulicznymi i dołożyć napęd mid Tongshenga 750W. Już prawie chciałem zamówić TSDZ2 ale zauważyłem, że jest jakaś nowsza wersja TSDZ2B, z jakimiś usprawnieniami i zastanawiam się czy nie warto w nią pójść. Czy planujesz może jakiś test tej nowej wersji?
    Pozdrawiam
    Krzysiek

  2. Szkoda że nie wiedziałem nic o tym czujniku tensometrycznym kiedy szukałem silnika dla siebie, ostatecznie padło na Bafanga 750 który jest bardzo zrywny 😑 żeby nie był aż tak trzeba ustawić 9-cio biegową skrzynie ale szarpanie nadal jest odczuwalne. Co ciekawe w tamtym okresie miałem też na oku twoją promocję na 1000W w kole 26' ale się uparłem na elektryfikację grawela z kołami 28' i teraz trochę żałuję bo miałbym chociaż PAS. Bafang w grawelu się nie przyjął, kiedy go zdjąłem zauważyłem że zupełnie spadła mi forma (kolana nie chciały kręcić), przenoszę go teraz do mojej starej stalowej ramy z kołami 26'.
    Co do prezentowanego silnika słyszałem dużo o awaryjności kół zębatych i gdybym miał teraz zmieniać to jednak wolałbym silnik w kole. Pozdro za dobrą robotę

  3. Witaj Marcelu. Oglądałem filmiki poprzednie i widzę że siedzisz głęboko w bafangach…mam pytanie odnośnie odblokowania M510 w rowerze Leader Fox Altar 29. Czy wystarczy w komputerku na kierownicy odblokować samą prędkość? Czy jednak trzeba zrobić poważniejszą operację? Czy takie odblokowanie wpływa na wybuchanie baterii w takim rowerze?

  4. Co do odczuć z jazdy Tongshengiem: jedzie się identycznie jak na zwykłym rowerze, można zmieniać przerzutki, wkładać więcej albo mniej wysiłku, jechać szybciej albo wolniej itd. Identycznie ale… ZAWSZE znacząco lżej.
    Kiedy zaś wyłączam wspomaganie albo przesiadam się na zwykły rower, mam wrażenie jakbym za sobą ciężką kłodę po ziemi ciągnął. Nie dlatego, że silnik robi jakieś opory. To tylko kwestia kontrastu.
    Pozdrawiam

  5. Marcinie, co byś bardziej polecił jako napęd dla osoby która w zasadzie ma jako taką kondycje i lubi się zmęczyć, ale czasami (20-30% jazd) ma sytuacje awaryjne w stylu problemy ze stawami czy skurczami mięśni, gdzie powiedzmy przy wycieczkach na 50-80km przyjdzie w połowie trasy mocno zwiększyć wspomaganie na powrotną drogą? Baterię zamierzam kupić w okolicach 15-20 Ah

  6. Co do "podprowadzania", czyli ograniczenia manetki do 6kmh:
    w moim VLCD5 ta funkcja wprawdzie jest, można ją do woli włączać on/off, ale niestety włączanie nic nie zmienia – manetka zawsze działa tak samo, tzn. rozpędza rower do ok 30kmh. 😐
    Początkowo zdawało mi się, że z ograniczaniem prędkości do 25kmh jest to samo, ale okazało się, że ta funkcja daje się włączyć i działa (również na manetkę).

  7. Cześć ,nie znasz może przyczyny w bafangu 750 MID ,że podczas mocnego pedałowania przy wiekszej prędkości po nierównościach (studzienki ,nierówny asfalt )tak jakby odcinało zasilanie na ułamek sekundy ,pozdrawiam.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!