Rowery elektryczne i Hybrydowe wymagają rutynowej konserwacji, więc zapoznaj się z dostępnymi opcjami serwisowymi i ciesz się jazdą niezawodnym jednośladem.
Witam. świetny filmik i komentarz , bardzo mi pomógł przy wyborze napędu do mojego roweru . Oglądałem kilka filmików Twojej produkcji i są bardzo pomocne bo pokazujesz takie problemy które są pomijane przez innych. Ale jedna rzecz mnie zaskoczyła …przy próbach prędkości na drodze asfaltowej nie dbasz o własne zdrowie…brak kasku na głowie. Miałem drobny wypadek i kas mi ocalił "czaszkę". Pozdrawiam
Witam Pana Marcina! Wspomniał Pan o Mxus 350W, a ja mam dosłownie takiego teraz i znów jeśli można, to mam kilka krótkich pytań: 1.jaka miej wiecej może być żywotność przekładni i sprzęgła(ile tysięcy km po normalnych drogach)? tj jak Pan szacuje
2.w razie zużycia przekładni co Pan by radził?(czy wymianę samych trzech trybków czy calej przekładni wraz ze sprzęgłem)
3.co w sytuacji jak zużyje się "środkowy mały trybek", czy da radę go wymienić? (Nie rozbierałem silnika jeszcze ale chyba on jest metalowy i połączony z czymś…)
Marcin zainstaluj sobie na telefon GPS speedometer wtedy prędkość będzie bardziej wiarygodna. Do Jednej manetki można podłączyć dwa czy trzy kontrolery, jedn kontroler podłączasz wszystkie trzy kable a dla drugiego pobierasz tylko sygnał i wszystko działa.
Ja mam GoPro 6 Black i jeździłem przy zerowej temperaturze to jest najlepsze GoPro polecam te nowe mają tylko lepsze stabilizację.Ogolnie obraz za te pieniądze nie powala przy zmierzchu jakość już sobie nie radzi do tego stabilizacja jadąc np na kostce brukowej też nie daje rady i rozmywa obraz strasznie.Nawet zwykły tryb obrazu i tak zniekształca obraz itp a w wodoodpornej wersji trzeba wrzeszczeć do mikrofonu żeby cokolwiek rozpoznać z rozmowy.
Cześć Marcin! Słowem wstępu : super film, na prawdę robisz profesjonalną robotę,myślę że twój kanał rozwinie się, bo oprócz Ciebie, Taby i Bikela na polskim YT są bardzo słabe filmy na temat ebików. Jednakże do meritum. Sam testuję przekładniówkę od początku października. Przesiadłem się z Bafanga BBSHD. Mój silnik to XF15 współpracujący ze sterownikiem 22A. Jestem bardzo zadowolony z tego silnika, na codzień nie znam lepszego rozwiązania. Natomiast co do uzyskanych przez ciebie osiagów na twoim konkretnie silniku jestem zdziwiony zaskakująco słabym wynikiem prędkosci. Natchniony twoim filmie przy powrocie ze sklepu nagrałem jak zachowuje się mój silnik ( w zasadzie bliźniaczy do twojego) przy chwilowym napięciu na bateri 51V. Link do filmu https://youtu.be/RemI7NGInY0 . Wynik ponad 43km/h. Na wpełni naładowanej baterii osiągam 50km/h ( na pakiecie 14S, przy napięciu pakietu 13S 46-47km/h) wynik dla koła 27.5 do tego na bardzo niskim ciśnieniu i szerokiej oponie terenowej ( schwalbe 2.25 smart sam) . Zastanawia mnie skąd ta różnica. Inny nawój/przekładnia? Jednakże jak widać zbiera się bardzo podobnie do twojego mimo włączonego soft startu. Różnica mimo wszystko znaczna. Pozdrawaim!
Silnik wolnobieżny startuje od razu, chciałbym abyś kiedyś przetestował 30H 7×9. Strasznie jestem ciekawy Twojej opinii. Oglądając Twoje filmy wydaje mi się, że wiem jaki styl jazdy preferujesz i ten silnik byłby idealny dla Ciebie. Film jak zwykle trzyma dobry poziom, fajnie sie ogląda. Pozdrawiam. Pod górę to ja na ostatniek przerzutce wjeżdżam i nie musze tak machcać nogami Te dwa silniki dla testów, byłby super materiał do filmu, ciekawy jestem tego szatańskiego pomysłu
Jak najbardziej propsuję pomysł zrobienia konstrukcji dwusilnikowej 🙂 Co prawda bezprzekładniówka + mid bafanga sprawią, że rower będzie bardzo ciężki, ale oba te silniki powinny się niejako uzupełniać (Bafang dla lepszego startu + podjazdy, a bezprzekładniówka na wyższe prędkości). Jest takie urządzonko jak Cycle Analyst, które daje dużo możliwości konfiguracji, np. ile każdy z silników ma wyzwalać mocy. Sam mam w planach skonstruować rower na 2 silnikach przekładniowych po 500W. 500W z przodu może się wydawać dużo i wydawać by się mogło, że to się będzie ślizgać przy startach, ale jeśli silnik z tyłu też będzie pchał, to podejrzewam, że mocno zredukuje to poślizg przedniego koła (może nawet zniweluje totalnie). Ogółem 1000W nominalnie, 2000W w peaku i podejrzewam, że będzie się zbierał jak mały ścigacz, hehe.
Hubik z przodu tylko na soft starcie bo sie można grubo zdziwić na mokrym śliskim, no chyba że rozmawiamy o czymś delikatnym. TAS zresztą w swoich wypocinach tłumaczył że hubik z przodu nie jest dobrym rozwiązaniem bo cała kiera pracuje tył <—> przód. Jeżdżą ludzie chwalą sobie jest dużo łatwiejszy w montażu, ale tak czy siak dobry armor, mocowanie kiery to podstawa. Najfajniej by było jak byś kogoś spotkał – kto by ci się dał karnąć z hubem z przodu i też żeby podzielił sie osobistym doświadczeniem.
Jako użytkownik przekładniowca MXUS MX01 500W potwierdzam wszystkie spostrzeżenia z filmu 🙂 Trochę mnie dziwi, że przy silniku 750W sterownik nie ma max 25A, tylko 22A. Czyli jest tak samo jak przy moim silniku 500W i moc uzyskiwana też wychodzi podobna.
Sprzęcik bardzo podobny do mojego 😎 Mam nalatane już ponad 70k z jednym serwisem po 60k (rozpadło się łożysko).U mnie motorek MXUS 01C,sprzęt nie do zajechania,jak się pedałuje.Trochę szybciej powinno to u Ciebie jechać na "5" tak ok.45kmh.Chyba MX01 na przód jest dostępny na Ali,montuj i testuj napęd na 2x 😉 Powodzenia !
Go pro? Xiaomi lepsze. ;P Po tym odcinku zostalem ukierunkowany. Wiosenna elektryfikacje zaczne od takiego silnika przekladniowego. Dziekuje. Dobra robota.
A propos wycieczek od stycznia. Mam nadzieje, ze wszystko pojdzie Ci po mysli. Obawiam sie jednak, ze covbzdura sie mocno rozwinie jeszcze przed swietami. Za malo wstrzykow jest. Trzeba docisnac srube zeby nastaly paszporty nawet do sracza.
Mam już zamówiony ten zestaw, jutro najdalej w pojutrze będzie u mnie . Obejrzałem chyba wszystkie filmy na YT o konwersi na e-bika i mega się jaram :).
Jaki zastosować smar do silnika przekładniowego?
Szkoda ze z dynama w piascie nie da się zrobić ładowania baterii.
Dzięki temu wideo przekonałeś mnie do przekładniówki. Miałem kupić mida 750 ale zamówiłem 500huba bafanga bo ciężko dostać 750 aktualnie
Cóż to za test po prostej drodze takie osiągi są możliwe na zwykłym rowerze. Ciekawe jak poradził by sobie na dłuższej trasie w górach?
dzieki
Powiedz proszę ten hałas który słychać to opony czy silnik? Co generuje większy hałas?
Cześć, nie chciałeś wrzucić do tego roweru sterownika sinusoidalnego? Widziałem że kiedyś montowałes. Jakie są odczucia, różnica ? Dzięki
Hej stoję przed wyborem czy sterownik dać na bagażnik i w skrzynkę bateri na maksa (kosztem wyglądu ,czy do skrzynki jednak upchać sterownik )???
Jeśli chodzi o kamery to mam sprawdzona markę od wielu lat SJCAM
Czy ktoś od nich testował silnik 500W ? ciekawe ile osiąga przy kole 26"
A jak bateryjkę dobrać dobrać do takiego silniczka
Czy poprawimy osiągi zakładając do zestawu sterownik z 1500w + bateria 52v?
Witam. świetny filmik i komentarz , bardzo mi pomógł przy wyborze napędu do mojego roweru . Oglądałem kilka filmików Twojej produkcji i są bardzo pomocne bo pokazujesz takie problemy które są pomijane przez innych. Ale jedna rzecz mnie zaskoczyła …przy próbach prędkości na drodze asfaltowej nie dbasz o własne zdrowie…brak kasku na głowie. Miałem drobny wypadek i kas mi ocalił "czaszkę". Pozdrawiam
A jak oceniasz ten silnik w porównaniu z BBS02 750W ? Szczególnie interesują mnie podjazdy . BBS wiadomo wymiata w górach.
Шо краше had Або mid
Witam Pana Marcina! Wspomniał Pan o Mxus 350W, a ja mam dosłownie takiego teraz i znów jeśli można, to mam kilka krótkich pytań:
1.jaka miej wiecej może być żywotność przekładni i sprzęgła(ile tysięcy km po normalnych drogach)? tj jak Pan szacuje
2.w razie zużycia przekładni co Pan by radził?(czy wymianę samych trzech trybków czy calej przekładni wraz ze sprzęgłem)
3.co w sytuacji jak zużyje się "środkowy mały trybek", czy da radę go wymienić? (Nie rozbierałem silnika jeszcze ale chyba on jest metalowy i połączony z czymś…)
Dziękuję, Witold
Siemano, pozdrawiam serdecznie
Marcin zainstaluj sobie na telefon GPS speedometer wtedy prędkość będzie bardziej wiarygodna. Do Jednej manetki można podłączyć dwa czy trzy kontrolery, jedn kontroler podłączasz wszystkie trzy kable a dla drugiego pobierasz tylko sygnał i wszystko działa.
no jak zawsze testy i jakosc na najwyzszym poziomie pozdrawiam
Ja mam GoPro 6 Black i jeździłem przy zerowej temperaturze to jest najlepsze GoPro polecam te nowe mają tylko lepsze stabilizację.Ogolnie obraz za te pieniądze nie powala przy zmierzchu jakość już sobie nie radzi do tego stabilizacja jadąc np na kostce brukowej też nie daje rady i rozmywa obraz strasznie.Nawet zwykły tryb obrazu i tak zniekształca obraz itp a w wodoodpornej wersji trzeba wrzeszczeć do mikrofonu żeby cokolwiek rozpoznać z rozmowy.
Marcinie zerknij na mój ostatni film.👉👀
Temat z tą kamerą to dobry pomysł na film, bo kupa kasy a gówno straszne i nikt o tym nie mówi głośno
Cześć Marcin! Słowem wstępu :
super film, na prawdę robisz profesjonalną robotę,myślę że twój kanał rozwinie się, bo oprócz Ciebie, Taby i Bikela na polskim YT są bardzo słabe filmy na temat ebików. Jednakże do meritum. Sam testuję przekładniówkę od początku października. Przesiadłem się z Bafanga BBSHD. Mój silnik to XF15 współpracujący ze sterownikiem 22A. Jestem bardzo zadowolony z tego silnika, na codzień nie znam lepszego rozwiązania. Natomiast co do uzyskanych przez ciebie osiagów na twoim konkretnie silniku jestem zdziwiony zaskakująco słabym wynikiem prędkosci. Natchniony twoim filmie przy powrocie ze sklepu nagrałem jak zachowuje się mój silnik ( w zasadzie bliźniaczy do twojego) przy chwilowym napięciu na bateri 51V. Link do filmu https://youtu.be/RemI7NGInY0 . Wynik ponad 43km/h. Na wpełni naładowanej baterii osiągam 50km/h ( na pakiecie 14S, przy napięciu pakietu 13S 46-47km/h) wynik dla koła 27.5 do tego na bardzo niskim ciśnieniu i szerokiej oponie terenowej ( schwalbe 2.25 smart sam) . Zastanawia mnie skąd ta różnica. Inny nawój/przekładnia? Jednakże jak widać zbiera się bardzo podobnie do twojego mimo włączonego soft startu. Różnica mimo wszystko znaczna. Pozdrawaim!
Silnik wolnobieżny startuje od razu, chciałbym abyś kiedyś przetestował 30H 7×9. Strasznie jestem ciekawy Twojej opinii. Oglądając Twoje filmy wydaje mi się, że wiem jaki styl jazdy preferujesz i ten silnik byłby idealny dla Ciebie. Film jak zwykle trzyma dobry poziom, fajnie sie ogląda. Pozdrawiam.
Pod górę to ja na ostatniek przerzutce wjeżdżam i nie musze tak machcać nogami
Te dwa silniki dla testów, byłby super materiał do filmu, ciekawy jestem tego szatańskiego pomysłu
wkładać !!! 😛 Ja też bede miał 2 silniki tylko że jeden z prozdu a drugi z tyłu
Nagraj filmik o kamerce
Jak najbardziej propsuję pomysł zrobienia konstrukcji dwusilnikowej 🙂 Co prawda bezprzekładniówka + mid bafanga sprawią, że rower będzie bardzo ciężki, ale oba te silniki powinny się niejako uzupełniać (Bafang dla lepszego startu + podjazdy, a bezprzekładniówka na wyższe prędkości). Jest takie urządzonko jak Cycle Analyst, które daje dużo możliwości konfiguracji, np. ile każdy z silników ma wyzwalać mocy.
Sam mam w planach skonstruować rower na 2 silnikach przekładniowych po 500W. 500W z przodu może się wydawać dużo i wydawać by się mogło, że to się będzie ślizgać przy startach, ale jeśli silnik z tyłu też będzie pchał, to podejrzewam, że mocno zredukuje to poślizg przedniego koła (może nawet zniweluje totalnie). Ogółem 1000W nominalnie, 2000W w peaku i podejrzewam, że będzie się zbierał jak mały ścigacz, hehe.
Hubik z przodu tylko na soft starcie bo sie można grubo zdziwić na mokrym śliskim, no chyba że rozmawiamy o czymś delikatnym. TAS zresztą w swoich wypocinach tłumaczył że hubik z przodu nie jest dobrym rozwiązaniem bo cała kiera pracuje tył <—> przód. Jeżdżą ludzie chwalą sobie jest dużo łatwiejszy w montażu, ale tak czy siak dobry armor, mocowanie kiery to podstawa. Najfajniej by było jak byś kogoś spotkał – kto by ci się dał karnąć z hubem z przodu i też żeby podzielił sie osobistym doświadczeniem.
Jako użytkownik przekładniowca MXUS MX01 500W potwierdzam wszystkie spostrzeżenia z filmu 🙂 Trochę mnie dziwi, że przy silniku 750W sterownik nie ma max 25A, tylko 22A. Czyli jest tak samo jak przy moim silniku 500W i moc uzyskiwana też wychodzi podobna.
Dwa silniki, chętnie zobaczę taki test:)
Cześć jak zwykle film kozak wszystko fajnie pokazane aż miło się ogląda!
Pozdrawiam i czekam na następne produkcje w twoim wydaniu.
Sprzęcik bardzo podobny do mojego 😎 Mam nalatane już ponad 70k z jednym serwisem po 60k (rozpadło się łożysko).U mnie motorek MXUS 01C,sprzęt nie do zajechania,jak się pedałuje.Trochę szybciej powinno to u Ciebie jechać na "5" tak ok.45kmh.Chyba MX01 na przód jest dostępny na Ali,montuj i testuj napęd na 2x 😉 Powodzenia !
Go pro? Xiaomi lepsze. ;P
Po tym odcinku zostalem ukierunkowany. Wiosenna elektryfikacje zaczne od takiego silnika przekladniowego.
Dziekuje. Dobra robota.
A propos wycieczek od stycznia. Mam nadzieje, ze wszystko pojdzie Ci po mysli. Obawiam sie jednak, ze covbzdura sie mocno rozwinie jeszcze przed swietami. Za malo wstrzykow jest. Trzeba docisnac srube zeby nastaly paszporty nawet do sracza.
Pakuj dwa silniki. 🙂
Marcinie dzięki za reklamę mojego kanału.Co do przekładniówek to bezprzekładniowce się chowają.
Dziękuję I pozdrawiam
Tak taki test z dwoma silnikami..to mega ideja
Też o tym zawsze myślałem jak to będzie jezdzic- dwa silniki. Czekam z niecierpliwoscia. A ogólnie ten przekładniowiec super wypadł. Pozdro
Słabo, przy moim 350W lecę cały czas ponad 40km/h bez PASa. Wleczesz się tym jak emeryt. Dej jej MIODU!!
Fajny test silnik troche glosny jest moglbys podac na jakiej pojemnosci bateri testujesz pozdrawiam
hłopy i , kobity :)P
Mam już zamówiony ten zestaw, jutro najdalej w pojutrze będzie u mnie . Obejrzałem chyba wszystkie filmy na YT o konwersi na e-bika i mega się jaram :).
Ciekawe jak się spisze przekładniowy HUB.
Witam ciekawa zapowiedz 😉