Loading…

Naprawa Rowerów Hybrydowych i Elektrycznych

Rowery elektryczne i Hybrydowe wymagają rutynowej konserwacji, więc zapoznaj się z dostępnymi opcjami serwisowymi i ciesz się jazdą niezawodnym jednośladem.
Kontakt

Buspasy w Warszawie / Bus lanes in Warsaw



W Warszawie łącznie są 33 odcinki buspasów liczących prawie 66 kilometrów długości.
In Warsaw there are 33 sections of bus lanes almost 66-kilometers-long in total (English subtitles!).
————————————————————————————–
Facebook: https://www.facebook.com/niskopodlogowiec/
Instagram: https://www.instagram.com/niskopodlogowiec/
————————————————————————————–
Podoba Ci się – daj łapkę w górę i subskrybuj kanał – pomóż rozwinąć Niskopodłogowca!

You like it? Give me a thumb up and subscribe the channel – help developing it!
————————————————————————————–
Muzyka / Music:
YouTube Free Music Library

Pobrane z Youtube Rowery elektryczne warszawa, Rowery Elektryczne Serwis, Rowery Hybrydowe, Rowery Hybrydowe naprawa, Rowery Hybrydowe i Elektryczne Naprawa w Warszawie.

49 thoughts on “Buspasy w Warszawie / Bus lanes in Warsaw

  1. Podatki drogowe płacimy za wszystkie pasy. Jak urzędnik ustala pasy niech sam zapłaci z własnych poborów zamiast kierowców podatek drogowy za te pasy i ich utrzymanie. Płacę podatek żeby używać wszystkich pasów!

  2. No i co z tych cześciowych bus pasów, jak np. z 190 potrafi jechac do osiedla godzine dluzej, 171 50 minut dluzej, a sluza, nie ma na niej pasow wyznaczajacych zatrzymanie sie dla zwyklych samochodow i kierowcy zatrzymuja sie za daleko, i tyle masz ze sluzy. Lazurowa, masa swiatel, jedziesz, stoisz, polczynska, troche dziala ale blokuja prawoskrętni. Kierowcy nie wiedza, co oznaczaja swiatla dla autobusow, zle parkuja, tak, ze wystaje rog samochodu, masa rzeczy do poprawy. W dalszym ciagu masa kolizji i zle przemyslanych rozwiazan. A drogi coraz bardziej zatłoczone, bloki upychaja gdzie sie da a drogi te same, tylko albo dodadza pas bo zabiora bus pas albo zabiora pas bo zrobią bus pas.

  3. Very interesting and informative video. You must have gone to a lot of trouble to compile all the information you include. Really enjoyed watching this. Thanks for all your hard work.

  4. Czy myślałeś może kiedyś aby zrobić odcinek o największych prywatnych firmach przewozowych w Polsce?tzw (busiarze) może warto zrobić taki odcinek 🙂

  5. Buspasy są bez sensu. Szczególnie ten na moście Poniatowskiego. Z dwóch pasów zrobiono jeden. Genialny pomysł. Zresztą całe Aleje to poroniony pomysł. Dwa pasy korka i pusty buspas. I nie wiem skąd takie wyliczenia że autobusami przejedzie więcej ludzi. Samochodów są tysiące.
    Zgodziłbym się na buspasy gdyby komunikacja była darmowa. Bo jak na razie to jest droga i nie dojeżdża tam dokąd chcę.
    A i one miałyby sens gdyby wszystkie jezdnie miały przynajmniej po cztery pasy w każdą stronę. I piąty buspas.
    Tak jak jest teraz to bezsens.

  6. hym moim zdaniem warszawa potrzebuje Szybkich tramwajów ulokowanych w wannach oraz tunelach które w przyszłości będzie można dostosować do bycia metrem… Buspasy mega pomagają ale buspas na trasie łazienkowskiej ma poważniejszy problem niż poruszony na filmie, a jest nim jego koniec po stronie praskiej… Autobusy i tak stoją w długich korkach na ostrobramskiej i Stanów Zjednoczonych od ronda Wiatraczna do Węzła z ostrobramską. Ogólnie nasi włodarze nie myślą chcąc jeszcze dopchać centrum tramwajem gocławskim, który aby mógł działać musiał by mieć co najmniej 8 tramwajów na godzinę w szczycie, a miejsca w centrum na tyle tramwajów nie ma, do tego czas identyczny (no albo 1 min różnicy) jak autobus jadący busspasem 🙂 O pomysłach pokroju metro na Białołękę nie wspominam, Nie widziałem jeszcze metra na obszarze domków jednorodzinnych, a jego uwarunkowanie ekonomiczne jest raczej wątpliwe 😀

  7. Porównując Warszawę z Gdańskiem bardzo widać różnicę w podejściu. W Gdańsku buspasów jest niewiele, chociaż jest już ich więcej niż to było podane w materiale. Zasadniczo konieczność powstawania bus pasów jest zjawiskiem negatywnym, gdyż oznacza to ni mniej ni więcej to, że są miejsca, w których autobusy mogłyby utknąć w korku.
    Nie mam najnowszych danych, ale sądzę, że sytuacja dużo się nie zmieniła, a jeśli już się zmieniła to na korzyść Gdańska. W 2014 gdańskie tramwaje miały blisko dwukrotnie wyższą prędkość handlową niż warszawskie. A prędkość gdańskiego autobusu była o około 2 kilometry wyższa. I to pomimo tego, że Gdańsk buspasów oraz linii ekspresowych nie ma.
    Kiedy byłem ostatni raz w Warszawie to zaskoczyła mnie bardzo częsta sytuacja, w której linie autobusowe kursują wzdłuż linii tramwajowych oraz kolejowych. Zresztą widać to w statystykach 4 razy mniejszy Gdańsk jest obsługiwanych przez prawie 8 razy mniej autobusów. Być może warszawska komunikacja miejska wymaga dogłębnych reform.

  8. A nie byłoby łatwiej stosować inne oznaczenia? Np jak kody kreskowe umieszczone na dachu pojazdu i kamery umieszczone nad pasami? To byłoby łatwiejsze niż wrzucanie coraz to nowych numerów z tablic do systemu.

  9. We Wrocławiu niby więcej niż 20km pasów ale chociażby takich, gdzie spokojnie minę się z drugim autobusem, wyprzedzę kogoś albo nie urwę zawieszenia to góra 5km. Nie wspominam o takich, które są po prostu w głupich miejscach i nieprzydatne, a w konsekwencji nie używane przez kierowców.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!