Loading…

Naprawa Rowerów Hybrydowych i Elektrycznych

Rowery elektryczne i Hybrydowe wymagają rutynowej konserwacji, więc zapoznaj się z dostępnymi opcjami serwisowymi i ciesz się jazdą niezawodnym jednośladem.
Kontakt

jak naprawić akumulator żelowy 10 letni każdy nawet 0 VOLT Hulajnoga



Jak naprawić każdy żelowy stary akumulator-hulajnoga skuter motocykl auto.Żelówki mają inną budowe płyt.Dlatego w porównaniu z ołowiowym są o wiele lepsze.Ołowiowy jak sie pokruszą płyty to tylko do huty.Natomiast konstrukcja żelowego to możliwość reanimacji i przywrócenie do stanu początkowego.Oczywiście pojemność będzie na poziomie 85-90 %.Mój sposób działa nawet na 10 letnie akumulatory.Sprawdzone.Pozdrowienia dla lubiaych eksperymenty.PS. przecież jeśli masz go oddać na złom warto spróbować. Proste… pozdro dla wszystkich STarTV #regeneracjaŻelowyAccu #jaknaprawićŻelówkę naprawa akumulatora żelowego

Pobrane z Youtube Rowery elektryczne warszawa, Rowery Elektryczne Serwis, Rowery Hybrydowe, Rowery Hybrydowe naprawa, Rowery Hybrydowe i Elektryczne Naprawa w Warszawie.

8 thoughts on “jak naprawić akumulator żelowy 10 letni każdy nawet 0 VOLT Hulajnoga

  1. Lepiej byłoby dla wszystkich gdybyś wrócił do szkoły podstawowej na lekcje chemii i fizyki.
    Akumulatory AGM i żelowe są to również akumulatory ołowiowe (jak je nazywasz). We wszystkich tych rodzajach są takie same elektrody (z ołowiu). Nawet elektrolit (czyli roztwór kwasu siarkowego z wodą destylowaną) jest taki sam. Różnica polega jedynie na tym w jakiej postaci ten elektrolit się w nich znajduje. W "tradycyjnych" akumulatorach ołowiowo-kwasowych jest to płynny elektrolit swobodnie "chlupoczący" się między płytami. W przypadku akumulatorów AGM nic w nich nie "chlupie" gdyż CAŁY elektrolit znajduje się w matach rozdzielających płyty dodatnie od ujemnych (jedne i drugie ołowiane). W obydwu przypadkach przez nieprawidłowe użytkowanie akumulatora może nastąpić odparowanie WODY!!!!! z elektrolitu (elektroliza cieczy – szkoła podstawowa się kłania). Zatem dolewanie kwasu lub elektrolitu jest bzdurą i nonsensem. To, że uzyskujesz krótkotrwały efekt poprawy wynika z zupełnie innych przyczyn. Jednak finalnie prowadzi on do "zgonu" akumulatora.
    Ostatni zaś typ akumulatora czyli żelowy to znowu TAKI SAM roztwór kwasu siarkowego z tą jednak różnicą, że z dodatkiem dwutlenku krzemu. Elektrolit taki jest praktycznie stanu stałego.
    Nie wiem na jakiej podstawie twierdzisz, że "żelówki" mają inną budowę płyt, skoro wszystkie mają takie same.
    Jednak droga do szkoły pod górę, a z góry jak widać ma duże znaczenie.
    Cały film to bzdury mogące jedynie zaszkodzić akumulatorom na których te "eksperymenty" są prowadzone, a jeżeli były one "martwe" to ich "ożywienie" jest krótkotrwałe i nie dające żadnych rokowań na dalszą pracę z nimi.

    Kanał dla ludzi bez elementarnej wiedzy z poziomu szkoły podstawowej szukających perpetum mobile.

  2. To nie jest akumulator żelowy. To też nie jest kwas tylko wodny roztwór kwasu siarkowego, nazywany elektrolitem o gęstości 1,28g/cm3 w temperaturze 20*C. Dolewanie tej mikstury do akumulatora AGM przypomina reanimację ogniw AA na grzejniku centralnego ogrzewania. Z podobnym skutkiem.

  3. Witam.
    Mam akumulatory żelowe firma RPower-Battery model OGiV 1252LP

    12 V 5.2Ah

    Pierwszy z nich ma 0.61 V
    Drugi 10,60 V ( prostownik nie chce ładować.
    Inny ładuje to zielona kontrolka świeci. A przy tym w.w miga zielona z etykietką prąd że ładuje.
    3 ma 1.45 V
    Tak niskie napięcie.. Da radę je uratować
    Mam też prostownik
    ULTIMATE SPEED ULG 3.8 A1
    12V DC 0.8/3.8A . 6V DC 0.8 A Lead Acid battery
    Chharger
    Bezpiecznik T1.6A
    Da radę takie bez tego kwasu wskrzesić a jak Da radę to jaki Toż kwas?
    Pozdrawiam

Dodaj komentarz

Zadzwoń!