Rowery elektryczne i Hybrydowe wymagają rutynowej konserwacji, więc zapoznaj się z dostępnymi opcjami serwisowymi i ciesz się jazdą niezawodnym jednośladem.
Naprawa zatartego tłumika Rock Shox.
Znajdzie zastosowanie dla tłumików TK (TurnKey) MC (Motion Control) i wersji MC DNA.
Zablokowany tłumik w Rock Shox’ach to często skutek zatarcia się tworzywa z których zrobione są jego elementy. W przypadku starszych konstrukcji – TK, z tworzywa był top cap i górny element shaftu który w top cap’ie się obracał. Zabrudzenia były bezlitosne w miejscu stykania się tych elementów i po dłuższym czasie potrafiły totalnie zablokować tłumik kompresji. Rozwiązaniem jest delikatne wygładzenie powierzchni tarcia. Podobne bolączki dotykają tłumików Motion Control, które mają w prawdzie aluminiowy top cap, jednak część shaftu pozostaje wciąż wykonana z tworzywa. (tłumiki MC do SID nie wykazują tendencji do tego problemu, ponieważ zmieniono w nich materiał górnej części shaftu)
Kontakt w sprawie serwisu Waszego sprzętu:
serwisbans@gmail.com
Adres do wysyłki sprzętu (po wcześniejszym kontakcie mailowym):
Serwis Bike Atelier
33-300 Nowy Sącz
ul. Lwowska 103
Kontakt do mnie:
askunbrokenreed@gmail.com
Pobrane z Youtube Rowery elektryczne warszawa, Rowery Elektryczne Serwis, Rowery Hybrydowe, Rowery Hybrydowe naprawa, Rowery Hybrydowe i Elektryczne Naprawa w Warszawie.
Posiadamy10 mobilnych mechaników w Warszawie + Sieć Warsztatów Samochodowych
A może wiesz, jaki tłumik pasuje do rock shox judy silver tk, który będzie miał możliwość zamontowania manetkę blokady na kierownice? W moim rose count solo 1 jest niestety na goleni i chciałbym to zmienić.
Film bardzo pomocny, ja miałem wielki problem z naciągnięciem sprężymy w tłumiku TK. Może w MC naciąga się łatwo ale tu nie bardzo nawet nie wiem czy poprawnie to zrobiłem. Dodam tylko że dolna część została przy wyciąganiu z lagi i miałem big problem. A imoże jakaś dobra rada jak ściągać i zakładać te pierścienie plastikowe które jakiś geniusz wymyślił zamiast segera.
Sprężynę skręcać na raz czy na dwa razy? I jeszcze zastanawiam się, czy warto tam na ten szlifowany element dac jakiegoś smaru, czy to delikatnego sram butter czy może pm600 co myślisz?
Hey, ja mam inny problem, tłumik MC, SID 2013, wszystko działa płynnie, nowe uszczelki, aaale nie blokuje amora, nic zero, na dole pokrywka się ładnie przekręca i zamyka otwory, co może być powodem?
Thank you very much for the video!
A może wiesz, jaki tłumik pasuje do rock shox judy silver tk, który będzie miał możliwość zamontowania manetkę blokady na kierownice? W moim rose count solo 1 jest niestety na goleni i chciałbym to zmienić.
Film bardzo pomocny, ja miałem wielki problem z naciągnięciem sprężymy w tłumiku TK. Może w MC naciąga się łatwo ale tu nie bardzo nawet nie wiem czy poprawnie to zrobiłem. Dodam tylko że dolna część została przy wyciąganiu z lagi i miałem big problem. A imoże jakaś dobra rada jak ściągać i zakładać te pierścienie plastikowe które jakiś geniusz wymyślił zamiast segera.
Sprężynę skręcać na raz czy na dwa razy? I jeszcze zastanawiam się, czy warto tam na ten szlifowany element dac jakiegoś smaru, czy to delikatnego sram butter czy może pm600 co myślisz?
Witam
Mam tłumik kompresji tk ( ten pomarańczowy co na miniaturce ) i nie reaguje na regulację kompresji. Co może być przyczyną
Też miałem kiedyś taki problem i dokładnie tak samo zrobiłem w rock shock tora, pozdro
A jak ustawić tłumik przed instalacją tj jak poznać kiedy jest pozycja otwarta/ zamknięta zablokowana?
Hey, ja mam inny problem, tłumik MC, SID 2013, wszystko działa płynnie, nowe uszczelki, aaale nie blokuje amora, nic zero, na dole pokrywka się ładnie przekręca i zamyka otwory, co może być powodem?
Pomogło. Działa. Dzięki!
spoko kanał ale ta ostrość boli XD