Loading…

Naprawa Rowerów Hybrydowych i Elektrycznych

Rowery elektryczne i Hybrydowe wymagają rutynowej konserwacji, więc zapoznaj się z dostępnymi opcjami serwisowymi i ciesz się jazdą niezawodnym jednośladem.
Kontakt

Silnik HUB przekładniowy 750W 48v test – HUB gear motor 750W 48v test



Przyszedł czas na test silnika przekładniowego 750W w terenie. Zobaczcie jaki z niego mały wariat 🙂

Now is the time to test the 750W gear motor in the field. See what a little crazy he is 🙂

Link do prezentowanego zestawu – https://ali.ski/wkXriw
Link to the presented set – https://ali.ski/wkXriw

Unboxing 750W – https://youtu.be/4ICq0hhwteo

Sklep AkuBike – https://www.akubike.com/

Postaw mi kawę lub piwo jak film Ci się podobał 🙂 – https://buycoffee.to/marcinmarcin

Ciekawe rzeczy na Aliexpress – http://marcinmarcin.pl/linki
__________________________________________________________________________________
⚡⚡⚡⚡⚡ ZARABIANIE ONLINE – EARNIG MONEY ONLINE ⚡⚡⚡⚡⚡

ADMITAD – Zarabiaj dzięki zakupom na Aliexpress lub Allegro Zobacz 🤩 https://youtu.be/g_g6I3LDQIc

LETY SHOPS jak to działa – https://youtu.be/tmnwtPXcLQI
LETYSHOPS odzyskaj część kasy z zakupów – link rejestracyjny https://ad.admitad.com/g/pgaq6xb201e96aa9c3e33c853da2615819a7fc7f

LETY SHOPS how it works – https://youtu.be/tmnwtPXcLQI
LETYSHOPS recover some cash from purchases – registration link https://ad.admitad.com/g/pgaq6xb201e96aa9c3e33c853da261939d396879
___________________________________________________________________________________

________________________________________________________
㋡㋡㋡㋡㋡㋡㋡ WSPARCIE – DONATION ㋡㋡㋡㋡㋡㋡㋡
Chcesz mnie wesprzeć w inny sposób:

– Proste wpłaty – https://www.paymedia.pl/marcinmarcin
– PayPal – zphdidik@gmail.com
– Adres BTC: 398DCDHF4qyyeRikrz4neCZTT4e25kFSNK
________________________________________________________

Facebook – https://www.facebook.com/marcinelomarcin/
Instagram – https://www.instagram.com/marcelo.marcin/
mail: marcinebiker@gmail.com

Mój drugi kanał – DZIENNIKI RODZINNE https://www.youtube.com/channel/UCPqE654GX7SDRR8Y3LhumxQ

Jeżeli ktoś chce coś mi przesłać to
na paczkomat Inpost PHO01G

#marcinmarcin #ebike #rowerelektryczny #rowerzewspomaganiem #majsterkowanie

Pobrane z Youtube Rowery elektryczne warszawa, Rowery Elektryczne Serwis, Rowery Hybrydowe, Rowery Hybrydowe naprawa, Rowery Hybrydowe i Elektryczne Naprawa w Warszawie.

43 thoughts on “Silnik HUB przekładniowy 750W 48v test – HUB gear motor 750W 48v test

  1. Witam. świetny filmik i komentarz , bardzo mi pomógł przy wyborze napędu do mojego roweru . Oglądałem kilka filmików Twojej produkcji i są bardzo pomocne bo pokazujesz takie problemy które są pomijane przez innych. Ale jedna rzecz mnie zaskoczyła …przy próbach prędkości na drodze asfaltowej nie dbasz o własne zdrowie…brak kasku na głowie. Miałem drobny wypadek i kas mi ocalił "czaszkę". Pozdrawiam

  2. Witam Pana Marcina! Wspomniał Pan o Mxus 350W, a ja mam dosłownie takiego teraz i znów jeśli można, to mam kilka krótkich pytań:
    1.jaka miej wiecej może być żywotność przekładni i sprzęgła(ile tysięcy km po normalnych drogach)? tj jak Pan szacuje

    2.w razie zużycia przekładni co Pan by radził?(czy wymianę samych trzech trybków czy calej przekładni wraz ze sprzęgłem)

    3.co w sytuacji jak zużyje się "środkowy mały trybek", czy da radę go wymienić? (Nie rozbierałem silnika jeszcze ale chyba on jest metalowy i połączony z czymś…)

    Dziękuję, Witold

  3. Marcin zainstaluj sobie na telefon GPS speedometer wtedy prędkość będzie bardziej wiarygodna. Do Jednej manetki można podłączyć dwa czy trzy kontrolery, jedn kontroler podłączasz wszystkie trzy kable a dla drugiego pobierasz tylko sygnał i wszystko działa.

  4. Ja mam GoPro 6 Black i jeździłem przy zerowej temperaturze to jest najlepsze GoPro polecam te nowe mają tylko lepsze stabilizację.Ogolnie obraz za te pieniądze nie powala przy zmierzchu jakość już sobie nie radzi do tego stabilizacja jadąc np na kostce brukowej też nie daje rady i rozmywa obraz strasznie.Nawet zwykły tryb obrazu i tak zniekształca obraz itp a w wodoodpornej wersji trzeba wrzeszczeć do mikrofonu żeby cokolwiek rozpoznać z rozmowy.

  5. Cześć Marcin! Słowem wstępu :
    super film, na prawdę robisz profesjonalną robotę,myślę że twój kanał rozwinie się, bo oprócz Ciebie, Taby i Bikela na polskim YT są bardzo słabe filmy na temat ebików. Jednakże do meritum. Sam testuję przekładniówkę od początku października. Przesiadłem się z Bafanga BBSHD. Mój silnik to XF15 współpracujący ze sterownikiem 22A. Jestem bardzo zadowolony z tego silnika, na codzień nie znam lepszego rozwiązania. Natomiast co do uzyskanych przez ciebie osiagów na twoim konkretnie silniku jestem zdziwiony zaskakująco słabym wynikiem prędkosci. Natchniony twoim filmie przy powrocie ze sklepu nagrałem jak zachowuje się mój silnik ( w zasadzie bliźniaczy do twojego) przy chwilowym napięciu na bateri 51V. Link do filmu https://youtu.be/RemI7NGInY0 . Wynik ponad 43km/h. Na wpełni naładowanej baterii osiągam 50km/h ( na pakiecie 14S, przy napięciu pakietu 13S 46-47km/h) wynik dla koła 27.5 do tego na bardzo niskim ciśnieniu i szerokiej oponie terenowej ( schwalbe 2.25 smart sam) . Zastanawia mnie skąd ta różnica. Inny nawój/przekładnia? Jednakże jak widać zbiera się bardzo podobnie do twojego mimo włączonego soft startu. Różnica mimo wszystko znaczna. Pozdrawaim!

  6. Silnik wolnobieżny startuje od razu, chciałbym abyś kiedyś przetestował 30H 7×9. Strasznie jestem ciekawy Twojej opinii. Oglądając Twoje filmy wydaje mi się, że wiem jaki styl jazdy preferujesz i ten silnik byłby idealny dla Ciebie. Film jak zwykle trzyma dobry poziom, fajnie sie ogląda. Pozdrawiam.
    Pod górę to ja na ostatniek przerzutce wjeżdżam i nie musze tak machcać nogami
    Te dwa silniki dla testów, byłby super materiał do filmu, ciekawy jestem tego szatańskiego pomysłu

  7. Jak najbardziej propsuję pomysł zrobienia konstrukcji dwusilnikowej 🙂 Co prawda bezprzekładniówka + mid bafanga sprawią, że rower będzie bardzo ciężki, ale oba te silniki powinny się niejako uzupełniać (Bafang dla lepszego startu + podjazdy, a bezprzekładniówka na wyższe prędkości). Jest takie urządzonko jak Cycle Analyst, które daje dużo możliwości konfiguracji, np. ile każdy z silników ma wyzwalać mocy.
    Sam mam w planach skonstruować rower na 2 silnikach przekładniowych po 500W. 500W z przodu może się wydawać dużo i wydawać by się mogło, że to się będzie ślizgać przy startach, ale jeśli silnik z tyłu też będzie pchał, to podejrzewam, że mocno zredukuje to poślizg przedniego koła (może nawet zniweluje totalnie). Ogółem 1000W nominalnie, 2000W w peaku i podejrzewam, że będzie się zbierał jak mały ścigacz, hehe.

  8. Hubik z przodu tylko na soft starcie bo sie można grubo zdziwić na mokrym śliskim, no chyba że rozmawiamy o czymś delikatnym. TAS zresztą w swoich wypocinach tłumaczył że hubik z przodu nie jest dobrym rozwiązaniem bo cała kiera pracuje tył <—> przód. Jeżdżą ludzie chwalą sobie jest dużo łatwiejszy w montażu, ale tak czy siak dobry armor, mocowanie kiery to podstawa. Najfajniej by było jak byś kogoś spotkał – kto by ci się dał karnąć z hubem z przodu i też żeby podzielił sie osobistym doświadczeniem.

  9. Jako użytkownik przekładniowca MXUS MX01 500W potwierdzam wszystkie spostrzeżenia z filmu 🙂 Trochę mnie dziwi, że przy silniku 750W sterownik nie ma max 25A, tylko 22A. Czyli jest tak samo jak przy moim silniku 500W i moc uzyskiwana też wychodzi podobna.

  10. Sprzęcik bardzo podobny do mojego 😎 Mam nalatane już ponad 70k z jednym serwisem po 60k (rozpadło się łożysko).U mnie motorek MXUS 01C,sprzęt nie do zajechania,jak się pedałuje.Trochę szybciej powinno to u Ciebie jechać na "5" tak ok.45kmh.Chyba MX01 na przód jest dostępny na Ali,montuj i testuj napęd na 2x 😉 Powodzenia !

  11. Go pro? Xiaomi lepsze. ;P
    Po tym odcinku zostalem ukierunkowany. Wiosenna elektryfikacje zaczne od takiego silnika przekladniowego.
    Dziekuje. Dobra robota.

    A propos wycieczek od stycznia. Mam nadzieje, ze wszystko pojdzie Ci po mysli. Obawiam sie jednak, ze covbzdura sie mocno rozwinie jeszcze przed swietami. Za malo wstrzykow jest. Trzeba docisnac srube zeby nastaly paszporty nawet do sracza.

    Pakuj dwa silniki. 🙂

Dodaj komentarz

Zadzwoń!