Loading…

Naprawa Rowerów Hybrydowych i Elektrycznych

Rowery elektryczne i Hybrydowe wymagają rutynowej konserwacji, więc zapoznaj się z dostępnymi opcjami serwisowymi i ciesz się jazdą niezawodnym jednośladem.
Kontakt

Test elektrycznych rowerów Veturilo / Test of electric city bikes in Warsaw!



Sprawdziłem, jak jeździ się elektrycznymi rowerami Veturilo.
I’ve checked, how to ride an electric Veturilo city bike. (English subtitles!)
——————————————————————————————–
Kanał Mariusza: https://www.youtube.com/user/MariuszPam
————————————————————————————–
Wesprzyj mnie na Patronite: https://patronite.pl/niskopodlogowiec . Dziękuję!
————————————————————————————–
Facebook: https://www.facebook.com/niskopodlogowiec/
Instagram: https://www.instagram.com/niskopodlogowiec/
————————————————————————————–
Podoba Ci się – daj łapkę w górę i subskrybuj kanał – pomóż rozwinąć Niskopodłogowca!

You like it? Give me a thumb up and subscribe the channel – help developing it!
————————————————————————————–
Muzyka / Music:
Intro: „Transportation” by Jason Shaw (audionautix.com) CC BY 4.0
Theme 1: „Morning Blue” by Josh Woodward (joshwoodward.com) CC BY 4.0
Theme 2: „Golden Sunrise” by Josh Woodward (joshwoodward.com) CC BY 4.0

http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/

Pobrane z Youtube Rowery elektryczne warszawa, Rowery Elektryczne Serwis, Rowery Hybrydowe, Rowery Hybrydowe naprawa, Rowery Hybrydowe i Elektryczne Naprawa w Warszawie.

24 thoughts on “Test elektrycznych rowerów Veturilo / Test of electric city bikes in Warsaw!

  1. A jak ten elektryk ma się do klasycznej szosówki? Bo klasykami Veturillo to w ogóle kręcić nie idzie – kąty gorsze jak w klasycznym Holendrze. Dwadzieścia na godzinę to Tamką albo Książęcą pod górę jeździłem czterdzieści lat temu (byłem piękny i młody, teraz pozostało tylko i), z góry czasami z kumplem stówę przekraczaliśmy (kumpel od ronda Nowego Światu do Rozbratu uciekł goniącej go policyjnej Nysce…) – i gdzie tu Veturillo? Holendry dla niepotrafiących na rowerze jeździć, im ten elektryczny wspomagacz na pewno się przyda.

  2. Bardzo przyjemnie się jeździ na rowerach elektrycznych. (Nie)stety ludzie nie są o nich dobrze poinformowani i to jest po części zaleta, bo mniej ludzi ich używa, ale i jest to wada np. gdy podjeżdżam na stację elektrycznego nie mogę go zwrócić. Dlaczego? Bo wszystkie elektrozamki są zajęte. Co je zajmuje w większości? Rowery ZWYKŁE!!!

  3. Zabrakło mi informacji, czy w tych elektrykach także są tryby wspomagania jazdy jak w tradycyjny rowerze elektrycznym? Czy można w ogóle wyłączyć wspomaganie albo je zmniejszyć?

Dodaj komentarz

Zadzwoń!