Rowery elektryczne i Hybrydowe wymagają rutynowej konserwacji, więc zapoznaj się z dostępnymi opcjami serwisowymi i ciesz się jazdą niezawodnym jednośladem.
You like it? Give me a thumb up and subscribe the channel – help developing it!
————————————————————————————–
Muzyka / Music:
Intro: „Transportation” by Jason Shaw (audionautix.com) CC BY 4.0
Theme 1: „Morning Blue” by Josh Woodward (joshwoodward.com) CC BY 4.0
Theme 2: „Golden Sunrise” by Josh Woodward (joshwoodward.com) CC BY 4.0
A jak ten elektryk ma się do klasycznej szosówki? Bo klasykami Veturillo to w ogóle kręcić nie idzie – kąty gorsze jak w klasycznym Holendrze. Dwadzieścia na godzinę to Tamką albo Książęcą pod górę jeździłem czterdzieści lat temu (byłem piękny i młody, teraz pozostało tylko i), z góry czasami z kumplem stówę przekraczaliśmy (kumpel od ronda Nowego Światu do Rozbratu uciekł goniącej go policyjnej Nysce…) – i gdzie tu Veturillo? Holendry dla niepotrafiących na rowerze jeździć, im ten elektryczny wspomagacz na pewno się przyda.
Bardzo przyjemnie się jeździ na rowerach elektrycznych. (Nie)stety ludzie nie są o nich dobrze poinformowani i to jest po części zaleta, bo mniej ludzi ich używa, ale i jest to wada np. gdy podjeżdżam na stację elektrycznego nie mogę go zwrócić. Dlaczego? Bo wszystkie elektrozamki są zajęte. Co je zajmuje w większości? Rowery ZWYKŁE!!!
Super materiał, muszę przyznać. Sam będę niedługo w Warszawie i zamierzam przetestować te rowery elektryczne. Jak sam wspomniałem – szkoda, że tak mało stacji.
Zabrakło mi informacji, czy w tych elektrykach także są tryby wspomagania jazdy jak w tradycyjny rowerze elektrycznym? Czy można w ogóle wyłączyć wspomaganie albo je zmniejszyć?
Kto ci trzyma kamere?
Pojedziemy łowełem
Czy można taki rower kupić? Jeżeli tak to jaki to model/firma?
Czy to ten sam model roweru co w Gdańsku..?
A jak ten elektryk ma się do klasycznej szosówki? Bo klasykami Veturillo to w ogóle kręcić nie idzie – kąty gorsze jak w klasycznym Holendrze. Dwadzieścia na godzinę to Tamką albo Książęcą pod górę jeździłem czterdzieści lat temu (byłem piękny i młody, teraz pozostało tylko i), z góry czasami z kumplem stówę przekraczaliśmy (kumpel od ronda Nowego Światu do Rozbratu uciekł goniącej go policyjnej Nysce…) – i gdzie tu Veturillo? Holendry dla niepotrafiących na rowerze jeździć, im ten elektryczny wspomagacz na pewno się przyda.
Bardzo przyjemnie się jeździ na rowerach elektrycznych. (Nie)stety ludzie nie są o nich dobrze poinformowani i to jest po części zaleta, bo mniej ludzi ich używa, ale i jest to wada np. gdy podjeżdżam na stację elektrycznego nie mogę go zwrócić. Dlaczego? Bo wszystkie elektrozamki są zajęte. Co je zajmuje w większości? Rowery ZWYKŁE!!!
This is the second time you make a video about Veturilo isnt't?
Rewelacja! Wiadomo coś może o elektrykach w innych miastach?
I really really love your videos! Greetings
Super materiał, muszę przyznać. Sam będę niedługo w Warszawie i zamierzam przetestować te rowery elektryczne. Jak sam wspomniałem – szkoda, że tak mało stacji.
no ale te wyścigi Panowie, elektryk, to max 5% co Ci może pomóc. liczy się noga.
Zabrakło mi informacji, czy w tych elektrykach także są tryby wspomagania jazdy jak w tradycyjny rowerze elektrycznym? Czy można w ogóle wyłączyć wspomaganie albo je zmniejszyć?
Fajny materiał
Może przeoczyłem na filmie ale jak są ładowane rowery? Zasilane jest podawane z tego słupka z którego wypina się rower?
dlaczego w 3:16 min są 2 stacje metra nowy świat-uniwersytet?
Szkoda, że stacje elektrycznego veturillo nie są rozmieszczone po całym mieście 🙁
Ehh Szczecina nie było😥
Ale fajne muszę się przeprowadzić do Warszawy!
pierwszy dałem kciuk w dół.trzymaj się tego co robisz najlepiej,czyli autobusy pociągi…itp.rowery mnie nie interesują,xd…pozdrawiam
😀
tak pierwszy ty no tak
Pierwszy ???